Kinderen uit de groepen 4, 5 en 6 van de Ouderkerkse basisscholen zijn van harte welkom om mee te doen met het BoomwhackerKerstOrkest 2023! Ze leren een aantal eenvoudige kerstliedjes met Boomwackers spelen voor een optreden tijdens ons kerstconcert in de Rozenlaankerk op maandagavond 18 december 2023.

Voorbeelden van kerstliedjes die de kinderen gaan spelen zijn:

• Twinkel, twinkel, kleine ster
  • Er is een kindeke geboren
  • Kling klokje, klingelingeling
  • Jingle Bells
  • Midden in de winternacht
  • Oh, dennenboom
  • We wish you a merry Christmas

Er wordt geoefend op de maandagen 27 november, 4 en 11 december 2023 van 18:45 tot 19:15 uur in de Hobbyruimte van De Drie Maenen. De kinderen hoeven geen ervaring te hebben met muziek maken en hoeven ook geen noten te kunnen lezen. Er is plaats voor maximaal 30 kinderen. Meedoen is gratis.

Ook meedoen? Voor de organisatie van het BoomwhackerKerstOrkest is het fijn als we van tevoren al het inschrijfformulier of een e-mail krijgen!
Vrijblijvend langskomen als er geoefend wordt, kan ook.

Doe ook gezellig mee!