Op maandagavond 18 december 2023 geven we heel graag weer een sfeervol kerstconcert met samenzang in de Rozenlaankerk in Ouderkerk a/d IJssel. Op het programma staat een afwisseling van bekende en minder bekende muziekstukken, zoals Away in a Manger, St. Paul’s Cathedral en Cantique de Noël. Deze muziekstukken worden afgewisseld met bekende samenzangliederen zoals Stille nacht, heilige nacht.

Nieuw is dat we deze keer ook de kinderen uit de groepen 4 t/m 6 van de Ouderkerkse basisscholen hebben uitgenodigd om tijdens het kerstconcert samen eenvoudige kerstliedjes te spelen met Boomwhackers (gekleurde plastic toonbuizen). De verwachting is dat dit BoomwhackerKerstOrkest heel erg leuk gaat worden!

Het concert begint om 19:30 (zaal open: 19 uur) en de toegang is gratis. Na afloop wordt een collecte gehouden.

Graag tot ziens tijdens ons kerstconcert!